28 Mayıs 2014 Çarşamba

Sayın Süleyman Özerol, Değerli Meslektaş, Özverili İnsan

Sayın Süleyman Özerol, 

Değerli Meslektaş, Özverili İnsan,

Sayın Ümit Sarıaslan'ın "Dirençli Eğitimci Örgütçü ve Araştırmacı H. Nedim Şahhüseyinoğlu" kitabımız için 12 Kasım 2009 günü gönderdiği kısa ama özlü mektubunu ilk kez paylaşıyorum. 
Sayın Şahhüseyinoğlu'nu saygıyla anarken Sayın Sarıaslan'a teşekkür ediyorum.

    Ümit SARIASLAN
    PK: 11 Yenişehir
    06442 ANKARA


         Sayın Süleyman Özerol, Değerli Meslektaş, Özverili İnsan,

      Fakir'i anma etkinliğinde saygın büyüğümüz Nedim Öğretmen kitabınıız bana da verdi. Öğretmen haritamızın en çalışkan, özveriyi özümsemiş; alçakgönüllü yaratıcızı; kalem adamı kurumsallaşmış adı Şahhüseyinoğlu "yaşarken" ne iyi ettiniz de bu işi kotardnız.

      "İyi insan iyi yurttaş" öğretmeniize bir hemşeri ve meslektaşı olarak gösterdiğiniz ilgi ve sevgi için size çok teşekkür ederek.

      Gıyabınızda kendisine sağlık esenlik dileyerek...


12 Kasım 2009, Ankara

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder