11 Mayıs 2014 Pazar

Toplumsal Etkinliklerin Bilge Yüzüydü

'Toplumsal Etkinliklerin Bilge Yüzüydü'


Yaşar Seyman 

      Çinliler birikimli, bilge, mücadeleci bir insanı kaybettiklerinde "Bugün bir kütüphanemiz daha yandı" derler...
      H. Nedim Şahhüseyinoğlu hakka yürüdü.. Eğitimci-araştırmacı-yazar güzel bir mücadele insanıydı. En son Emel Sungur dostumun çağrılısı olarak gittiğim 'Pir Sultan Abdal 2 Temmuz Vakfı' etkinliğinde konuşmam bitince bana son kitabı, "Yakın Tarihimizde Kitlesel Katliamlar"ı imzalayıp verdi.
      Ankara'daki toplumsal etkinliklerin bilge yüzüydü...
      Güzel bir insan olarak onu zihnime işledim..
      Sevenlerinin acısını paylaşıyorum. Işıklar içinde yatsın. Güle güle güzel insan; mücadelene saygımla...

      26 Nisan 2014, Ankara

1 yorum:

  1. H. Nedim Şahhüseyinoğlu'nun "Yakın Tarihimizde Kitlesel Katliamlar" kitabının yakın tarihte 3. basımı yapıldığından Sayın Seyman,, "son kitabı" deyimini kullanmış olmalı.

    YanıtlaSil